czwartek, 20 września 2012

Pierwszy post :)






Witam serdecznie w moim małym nowym świecie^^


Z racji tego, że jest to pierwszy post, może zacznę od początku swoją historię....
Z zamiarem założenia bloga nosiłam się już jakiś czas, inspiracją były inne blogi znanych polskich i zagranicznych blogerek i youtuberek. (hmmm istnieje takie słowo?)
jak wiadomo najtrudniej zacząć, ale kto nie ryzykuje ten nic nie ma!, więc od dzisiaj zaczynam swoją nową przygodę w świecie blogowania...

Tematem przewodnim będą nowinki urodowe i kosmetyczne- z wykształcenia jestem ekonomistą i politologiem także daleko mi do profesjonalizmu, ale jest to moja pasja i hobby, chcę się dzielić z Wami moimi opiniami i recenzjami na ten temat, jak i być może temat mody.
Dodatkowo od czasu do czasu zamieszczę coś na temat ciekawych (według mnie) pozycji filmowych oraz książkowych, jak również kulinarnych.

Pozdrawiam wszystkich, którzy tu celowo przybyli i tych co lekko zbłądzili :)

- mam nadzieję na wymianę poglądów i opinii, inspiracji i częste zaglądanie z Waszej strony :)

2 komentarze:

Dziękuje za każdy jeden komentarz, jest mi bardzo miło. Na wszystkie pytania odpowiadam bardzo chętnie :)

Wszystkie uwagi i pytania proszę kierować pod email:

santamargheritaa@gmail.com